Vivir a vida como si fose un soño, un viaxe por el tempo chen de circunstancias y visicitudes, un llargo paseo por a Terra que pode que nun se repita xamás. Encher el tempo que nos e dado con cousas que señan del noso interés, adentrarse nas entrañas del saber, sumirse nos influxos máxicos da belleza, encontrar y reencontrar de novo el interés por a existencia a causa de ua nova forma de ver a realidá, dado por un hallazgo insólito que nos fai volver a plantexarnos a forma en que caminamos nesta vida, perder el interés por a vida, y volver a encontayo detrás de ua volta del camín un atardecer de primaveira.
A vida nun e más que un viaxe tremebundo que se nos deu a oportunidá de fer, eu que creo en Dios, como daqué, seña forma de enerxía ou ua cousa que ta por derriba de nosoutros y da propia existencia tal y como a conocemos aquí na Terra, que nos da a vida y nos creou y creou toda a realidá que conocemos, penso que foi el que nos brindou esa oportunidá. Neste viaxe pódese ocupar el tempo de muitas maneiras. Si, como nosoutros os del mundo desarrollao, temos a subsistencia más que asegurada, intentaremos entreternos pra que as nosas vidas nun resulten vacías, xa que temos tempo y tempo que nos sobra al nun ter que ir por ei en busca de un cacho de pan que botarlle el dente. Eu creo que todo lo que ven a chamarse cultura nun e más que a maneira digna que busca el ser humano de tar entretenido durante toda a sua vida, mediante ua renovación constante del interes por tar vivo determinada por novos intereses por cousas que nos van chamando a atención, ua vez garantizada a subsistencia de él y da sua prole. Porque a palabra cultura implica dignidá, esta vei intrínseca na sua naturaleza semántica. Todas as artes y disciplinas que integran lo que se conoce como cultura van encauzadas al llogro de este obxetivo vital.
E certo que más alla da pura estética hay muitos productos culturales que buscan outro tipo de obxetivo, por exemplo social, que queren dar a conocer a inxusticia, recordándonos como e de cruel el mundo en que vivimos, nel que a mayor parte da población vive nuas condiciois tales que a os que nos líderan debería cayerlles a cara de vergonza. Pero este mismo conocimento da situación en que viven millois de persoas nun sería más que un mero entretenimento para os consumidores de tal producto, tanto si a estos consumidores lles dese por colaborar pra intentar millorar as condiciois de vida nel planeta como se el mensaxe nun surtise efecto ningún.
Nun e más que un mero entretenimento que ten el fin de perpetuar a vida del ser humano na Terra y de que esta se de nuas condiciois de variedad idiosincrática, racial, etc tal que propicie que nunca se vaya a agotar a oferta de novos alicientes, os que ua persoa necesita durante toda a sua estancia nel planeta pra tar entretenido, ou seña, pra encontrar sentido a a sua existencia, xa que si axudamos a subsistir a todos os pueblos del planeta garantizaremos ua oferta cultural muito más rica y sustanciosa que si todas as maneiras de entender a vida se reducen a un par d´ellas ou trés. El trabayo ara a conservación das diferentes culturas sería un mecanismo de defensa del propio xénero humano pra garantizar esta variedad de oferta cultural nel Mundo.
Este sería entonces el sentido digno da vida del ser humano, el tar entretido, usando pra ellos productos culturales, mentras se espera que chegue el momento nel que abandonemos esta realidá, entendendo que lo que e digno y lo que nun lo e establécelo a sociedad na que se viva. Os Yanomamis, por exemplo, nun entenderán por digno seguramente lo mismo que nosoutros, y pode que nin siquera teñan ese concepto dentro del sou universo de valores.
No comments:
Post a Comment